Färg

- postat i: Livet
Det är lite jobbigt när lärarna kräver att vi ska skriva ut våra bilder i färg, när man inte själv har en färgskrivare. Jag som hade hoppats på att slippa skaffa ett sådant där konto för att kunna skriva ut på universitetet, men det verkar som jag måste gör det ändå.
 
Klart att jag förstår att de är svårt för lärare att se om jag har artbestämt rätt om han inte ser färgen på växten :P
Men det gör det hela så mycket krongligare för mig :P
 
Jag tog även vägen förbi min biotop för jag ville plocka ett boklöv för att göra ett fakta kort om, men jag hittade något mycket roligare.
En lila fläckig blomma. Det visade sig vara en Kungsängslilja.
Så den och lite annat fick följa med hem ;)
 
Men nu ska jag sätta mig och hitta hur jag skaffar mig ett pay ex konto.
Det kan väl inte vara så svårt.
 
Jag hoppas även mina ben får lite enrgi sen. En kvälls runda vore fint ;)
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: