Ett hund jobb

- postat i: Livet
Som jag skrev tog jag med mig Trixie ut på enn jogging tur.
Det är inte lätt för en liten hund att både springa med matte när det är så mycket främmande dofter överallt.
Det tog tvärstop flera gånger och när vi väl joggade ville hon ha ett mycket högre tempo än jag :P
 
Men hon var överlag väldigt duktig. Lyssnade bra och uppförde sig som en normal hund. Hon kan annars vara ganska agresiv mot andra hundar och människor.
 
När jag kom hem så odlade vi lite kryddor och hade hemma spa.
Vi har haft fotbad och bara myst i soffan.
Trixie har mest legat och sovit sedan vi kom hem, så lite trött blev hon allt min lilla skrutta :)
 
Snart ska vi bädda för natten.
Jag tar bäddsoffan för sist fick mamma ont i ryggen av att sova i den.
 
Hoppas ni har haft en lika mysig dag som jag :)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: