Eat clean

- postat i: Livet
Om ni följer många fitness instagram så har ni säkert sätt taggar om eat clean.
Äta rent. Vad menas med det?
Jo men det är ju att man ska äta färska och bra råvaror.
Det är de som innehåll mest och bäst näringsämnen som kroppen faktiskt vill ha.
 
Min frukost blev en clean plat ;)
 
 
Två små ägg, en avokado, 1/4 del melon och ett glas färskpressad apelsin jucie :)
Mums mums!
 
Vad ska jag göra idag då?
 
Jag håller på att tvätta.
Har även bäddat rent i sängen med nya lakan :)
Ska bli härligt att gå och lägga sig i kväll.
 
Jag ska även till campus valla för att hämta ut nummerlapp för Elimuloppet som är om två veckor samt skriva ut delar av mitt arbete. De som behöver vara i färg.
 
I eftermiddag/kväll blir det gymmet för ett styrkepass och invägning ;)
Spännande, spännande ;)
 
Hoppas ni får en fantastik dag 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: