Check

- postat i: Livet
Då är disken diskad!
Tog något längre tid än vad det brukar då det var typ dubbelt så mycket.
Även lägenheten är dammsugen och jag har plockat och donat lite.
Så skönt när det är gjort.
Varför väntar man på att det ska vara kaos först???
Jag måste bli bättre på det.
Fast nu låter det som jag är världens smutsgris typ :P
Det är jag inte, jag överdriver mest :P haha
 
Jag tittade även till min "hemliga kruka"
 
 
Och det har kommit lite växter i den :)
Jag vet vad det är men jag tänkte hålla det hemlighet tills ni kan gissa vad det är ;)
 
Nu ska jag dricka upp min Celsius och packa gymväskan och "skolväskan" i ett.
Jag tänkte gå till Biotopen och rita klart min karta och se vad som hänt sedan förra veckan.
 
Ska kolla ihåg att ta lite KP prover till min uppgift också.
Måste ju hinna torka dem och pressa.
 
Efter jag har kollat biotopen blir det gymmet ;)
Måste ju köra styrka en gång innan måndag iaf ;)
 
Vädret ser ut att vara helt fantastiskt och det hoppas jag att det kommer vara hela dagen ;)
 
Ha en fin dag ;)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: