Bakis?

- postat i: Livet
Nje inte så farligt.
Klart det känns i kroppen att man drack i går men jag tog det ganska lugnt.
 
Jag hade riktigt kul med tjejerna på förfesten.
Vi grilla och det blev verkligen super gott mitt kött. 
BTW I´m the GRILL MASTER! Haha
Jag älskar verkligen att grilla.
 
Jag kanske borde skaffa mig en liten grill att ha eller så kanske jag kan önska mig en i födelsedags present?? Den tåls att fundera på.
 
Nu är mamma påväg med min stora tjej, Trixie.
Morris fick stanna hemma då hon har lite problem med magen och hon blir så rädd när det spruttar där bak att hon skriker :( Så kombon av en hund som skriker och har dålig mage i en lägenhet på andra våningen, går inte så bra ihop sig...
Så lill skruttan får stanna hemma hos pappa istället.
 
Nu ska jag bara försöka få min telefon att sammarbeta. helt plötsligt så kan jag inte höra personen jag pratar med och den hör inte mig :/ Konstigt.
Får stänga av ochse om de löser sig av sig själv...
 
Vi hörs
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: