7 av 7

- postat i: Livet
Jajamensan!
Det blev träning idag med!
Styrka med 5,6 KM cykel som uppvärmning.
 
Jag har tränat 7 utav 7 möjliga dagar denna veckan.
Varje dag har det blivit någon typ av motion.
Två av dagarna blev det "bara" 2km jogg/PW men det är såååå himla mycket bättre än inget alls!
 
Jag har ätit bra och tagit hand om min kropp (om man inte räknar med SOF).
Jag är helt enkelt super nöjd med denna veckan!
 
4 dagar kvar tills invägning på gymmet!
Är riktigt taggad.
Så nu ser jag till att hålla denna inriktning.
Klart att jag inte måste träna 7 dagar i veckan, men man kan fortfarande röra sig varje dag.
 
Nästa vecka har jag planerat in styrketräning Tisdag, Torsdag och Lördag/Söndag. 
Onsdag ska vi på exkursion med skolan så då får jag gratis motion där.
Jag får se hur jag mår i morgon, men jag skulle gärna vilja springa några km i morgon mest för att det inte är långt kvar till blodomloppet...
 
Men nu är det dags för middag.
Lyxar till med en favorit!
TACOS!!!
 
Vi hörs!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: