3 veckor

- postat i: Livet
För många kanske detta inte är stort men för mig är det det....
 
Jag har gått 3 veckor helt utan godis!
Godis är helt klart min största belastning jag haft hela mitt liv.
Redan som liten var jag lätt övertalad om man mutade mig med godis.
Men jag tänker inte längre vara en slav under godisets "makter"!
 
Jag är stark och fortsätter kämpa för att hitta balans i mitt liv.
 
Det finns så mycket annat gott att äta istället.
Typ jordgubbar! Bland det godaste som finns :)
 
Exempel på annat gott man kan äta är min frukost ;)
 
 
Jag gjorde bland annat en smoothie inspirerad på en som jag köpte i går på Naked jucie bar nere i gränden.
Jag pressade två stora apelsiner vilket blev 300g apelsinjucie. Sedan tillsatte jag 181g frysta jordgubbar och 108g frusen mango. Jag tillsatte även en tsk citonjucie för att få det lite syrligare.
En stund i mixen så har du dig en super god smoothie. På naked jucie bar har de även passionfrukt i men jag hade ingen hemma. Ska prova det en annan dag. Denna smoothie är drygt 250kcal vilket är en stor förbättring från mina tidigare som låg på 650 :P
 
Till detta gjorde jag även en fruktsallad (LYX) med färska jordgubbar, melon och banan :)
Mums mums verkligen!
 
Men nu ska jag ta tag i lite studier innan jag ska laga lunch :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: