100%

- postat i: Livet
Ibland är det jobbigt att studera 100%
Som idag när vi har lektioner från 8-17. 
Vilket betyder att jag är hemmifrån 6.30-18.30 dvs 12 timmar.
 
Men ibland är det även bra för det håller mig sysselsatt.
 
Jag var verkligen super trött när jag satte mig på bussen hem mot Linköping.
Men när jag kommer till stan och sitter och pratar med en kompis om att jag vill verkligen gå ner i vikt och gärna 10-15 kilo innan hösten. Så tänkte ja "det går ju iaf inte fortare av att jag går hem och sätter mig i soffan.
 
Så när jag kom hem så tog jag denna ;)
 
 
Kan vara min nya favorit ;)
 
Och Celsius betyder ju träning för mig.
 
5,3 km jogging och PW! Inte dåligt efter en hel dag i skolan ;)
 
Så nu ser jag ut så här
 
 
Avnjuter mitt proteinpulver med mjölk för en gång skull ;)
Riktigt nice! Den smakar ju Rocky Road dvs typ choklad.
 
Nu väntar duschen och sedan jag jag ta det lugnt resten av kvällen med gott samvete :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: