1 Maj

- postat i: Livet
Då var Maj månad redan här.
Underbart tycker jag för då är det snart sommar!
 
Jag vaknade till vid 6.30 och tänkte "så fan heller att jag tänker gå upp nu". Vände mig om och sov faktiskt tills klockan ringde 9.00.
Jag hade ställt klockan för att jag ska till gymmet och köra ett special danspass vid 11.00.
Så jag struntade i mina bakis symptom, inte så stora men lite, och gjorde mig frukost...
 
 
Tagga med Celsius och frukstsallad (apelsin och äpple) med matyoghurt och kokos. Det blev riktigt gott :)
 
Så om 30 minuter ska jag cykla ner till gymmet och hopp och skutta :)
 
Hoppas förresten att ni hade en riktigt rolig kväll i går. Det hade jag. Jag hade ju inte ens tänkt att gå ut och kom inte hem förens 2.30 och somnade efter 3.00 någon gång ;)
Dansade loss inte på Harrys med alla svettiga människor med två av mina fina tjejkompisar. Så himla kul. Det får vi göra snart igen brudar ;)
 
Nu ska jag dricka upp min Calsius och klä på mig träningskläderna!
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: