Sista...

- postat i: Livet
kvällen för mig i min lägenhet, i Sverige!
I morgon åker jag till England!
 
 
Ska bli så häftigt, läskigt och spännande. Allt på en gång.
Jag ska bo ihop med 2 främlingar.
Jag ska träffa 24 andra studenter från 6 andra länder.
Men jag tror att jag kommer ha en helt fantastisk vistelse i Chester.
 
10 dagars studerande med start i morgon kväll plus 3 dagar ledig i slutet där jag hinner med allt jag inte har hunnit under studietiden :)
 
Jag ska se till att träna.
Men jag ska också se till att njuta av livet.
Inte genom att äta massa godis eller skit men genom att äta god mat och dricka god dricka :)
 
Så mitt bloggande kanske inte blir varje dag då jag inte vet hur ofta jag får tillgång till en dator, men när jag får, ska jag se till att blogga.
Ni kan även följa min instagram: Sannasaur
Jag kommer se till att lägga upp bilder nästan varje dag ;)
 
Ha en fantastisk kväll.
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: