Motivation

- postat i: Livet
När man är sjuk så här länge tappar jag motivationen lätt.
Inget kul alls.
Vill till gymmet!
 
Det jobbigaste är att jag blir så godissugen när jag tycker synd om mig själv. Vilket jag tycker när jag är sjuk :-(
 
Jag hoppas verkligen att jag kan bli frisk snart så jag iaf kan göra ett lätt pass på gymmet.
Vill även dit och väga mig och ha uppföljning med min tränare.
Jag vill ta nästa växel då jag har som plan att springa två 5km lopp i slutet av maj.
 
Hoppas ni tränar lite för mig när jag.är sjuk.
 
Puss


Sofie

Hej Babe <3
Du jag vet precis vad du menar att tappa motivationen :/
Jag har tappat den totalt den är så långt borta som möjligt ://
Och svulat har jag gjort massor och gott är det men nu är det slut på de jag börjar imorgon med bättre mat och en lång promenad..
Och gumman hoppas verkligen du blir frisk Babe <3 tänker på dig!!! / Sofie

Svar: <3
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: