Måndag, 25 mars, våfflor?

- postat i: Livet
Idag är det Måndagen den 25 mars och det betyder våffeldagen!
Jag äter väldigt sällan våfflor och jag tror inte jag kommer göra det idag heller faktiskt.
Äger ju inget våffeljärn :/
 
Idag fyller även en "gammal" mycket fin vän 25 år! 
Grattis Cirsi!!!!! Saknar dig!!!
 
Så hur mår jag idag???
Inte så mycket bättre, tyvärr men jag är uppe iaf.
Jag ska om ett tag gå till affären för att köpa lite hostmedicin, halstabletter och något att ha till lunch i skolan då jag inte kommer vara hemma igen förens 18.30 förmodligen... Blä!
 
Men jag ska ju ändå inte till gymmet så jag har inte brottom hem igentligen.
Det är mer att jag  vet att det kommer vara jobbigt att hålla sig aktiv och med under allas redovisningar...
 
Lyckades även få upp mitt hår i en snygg "dounut" idag ;) Köpte mig en sådan i England ;)
 
Även byxorna och toppen är från England. Från bästa Primark. För byxorna och tröjan tillsammans betalade jag 10 pund. Vilket är/var strax under 100:- sjukt nice!
 
Nu är det dags att packa väskan och fixa ett tidinställt inlägg till er ;)
Ha en fin dag
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: