Lördagen den 9 Mars

- postat i: Livet
God morgon på er.
 
Min dygns rytm har blivit helt galen. Jag vaknar runt 4 varje morgon och är pigg.
Men det är väl lika bra att göra det en natt till för i morgon måste jag gå upp vid 4...
 
Idag hade jag ställt klockan på 6.50 men jag kunde inte sova längre än 4.55. Så två timmar innan man måste gå upp. Ja, jag är lite störd. Men det kanske ni redan listat ut.
 
Nu ska jag snart äta lite frukost för magen är riktigt hungrig.
 
Idag ska jag åka och jobba i stallet. Det är finaler för vinter cups tävlingen de har och jag har varit snäll och sagt att jag ställer upp denna gången också. Fast jag får ju faktiskt betalt också :)
 
Så jag är väl hemma någon gång i eftermiddag.
Då är min plan att bara mysa hemma i soffan. Kanske köpa lite Tacos. Och nu kom jag på att vin vore nice, men det lär jag ju inte hinna handla :P
Får väl ta folkölen som står i kylen.
Kan vara skönt att lugna min resfeber lite.
 
Men väskan är redan packad.
Packade allt i går efter att jag hade tvättat.
Hoppas att man klarar sig nu bara.
Gick hela kvällen i går och plockade ur och plockade i saker.
Har med mig lite kläder som jag känner att jag kan slänga efter resan så att jag får plats för nya saker ;)
 
Nä nu börjar magen bli arg på mig.
 
Vi hörs säkert senare.
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: