Fredag = Invägning

- postat i: Livet
Då var det Fredag igen och Fredagar betyder invägning på min blogg.
Det var inte med glädje och förväntan jag tog fram vågen idag.
Jag har ju legat sjuk sedan Söndags kväll oh har tyckte synd om mig själv, vilket har lätt till alldeles för mycket onyttigheter.
För lite motion och för mycket skit, det vet ju alla vad det leder till. 
Plus på vågen...
 
Och jag var inget undantag idag.
 
105,8 kilo visade vågen. Vilket är +0,7 kilo sedan förra veckan.
Så på två veckor har jag nästan gått upp ett kilo.
1 kilo upp är inte mycket men jag vet vad jag kommer behöva kämpa för att gå ner det.
 
Men nu lämnar jag dessa veckor bakom mig och ser fram emot min Englands resa,
Sen när jag kommer hem får vi se vad vågen säger.
Jag är nöjd så länge jag inte har gått upp faktiskt.
 
Men nu måste jag fixa något att äta, jag är vrål hungrig.
Ska även se till att försöka pallra mig till min praktik idag.
Är ju sista dagen för denna period.
 
Ha en fin Fredag!


jossan

sanna jag tycker att som du kämpar så var du värd det goda du åt när du var sjuk!!! med den inställningen du har kommer du klara ditt mål ändå! :) krya på dig ordentligt nu o ha en superkul resa!!!! kram

Svar: Tack :)
Sannasaur


URL: http://jossanochmax.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: