bläää

- postat i:
idag är en riktigt blä dag.
mår sikt och har tryckt i mig massa onyttigheter och har ångest över det nu.
magen känns som en ballong.
varför gör jag detta om och om igen?
kan någon förklara det för mig?

jag vet ju hur dåligt jag mår av godis, kakor och annan skit. varför trycka jag i mig de när jag tycker synd om mig själv?
varför tycker jag så synd om mig själv, när det är bara små skit jag mår dåligt över.

Nu vill jag bara åka till England och lämna denna dåliga vecka bakom.

Har även ställt in uppföljningen med min tränare i morgon då jag fortfarande är sjuk, fick gå hem från praktiken idag....

Nya tag på gymmet och med min hälsa när jag kommer hem från England.

Nu ska jag krypa ner under täcket igen och fortsätta titta på alla Harry potter filmerna...

god kväll på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: