1 Mars - Invägning och mätning!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
TGIF - Thank god it´s Friday! Äntligen.
Och vad händer på min blogg på fredagar om inte invägning ;)
 
Idag visade vågen 105,1. Vilket är +0,2 :/
Men det gör inte så mycket för det är de första + jag fått detta år dvs under två månader och ca 8 invägningar.
Det blir bara att jobba lite hårdare nästa vecka.
 
Men, jag hittade mitt måttband i går och jag har inte mätt mig på jättelänge, så då passar det utmärkt att mäta sig en dag när det står lite plus på vågen. För man kan ju faktiskt ha blivit smalare men starkare. Alla vet ju att muskler väger mer än fett ;)
 
Så vad visade måtten?
Jag jämförde med mått från 11 November 2012:
           11/11/12                       1/3/13              Summa
Midja: 112cm                           99cm               -13cm
Över byst: 116cm                     111cm             -5cm
Under byst: 104cm                   100cm             -4cm
Stuss:  126cm                          120cm             -6cm
                                                                      -28cm
 

Ganska grymt om jag får säga det själv ;)
13 cm i midjan är jag så jävla nöjd med alltså och mer ska det bli!
Så sedan 11 november har jag gått ner 10,9 kilo och 28 cm ;)
Jag är grym ;)
 
Let´s rock this friday!


Sofie

Härligt gumman ;)


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: