Undvika frestelser

- postat i: Livet
Ibland kan det vara bra att planera och undvika frestelser som finns över allt runt omkring oss.
 
Ikväll ska jag dömma Framtids sommar Cup och jag har erfarenheten med mig av att det alltid finns godis till dommarna. För att hålla dommarna på humör liksom.
 
Men jag vill gärna undvika den frestelsen när hjärnan blir trött så jag messade faktiskt en i teamet som fixar med tävlingen och bad dem att köpa frukt till mig istället, för att jag inte äter godis.
Då vet jag med säkerhet att jag klarar mig att stå emot frestelsen ;)
 
Ibland får man planera i för väg, så att man slipper bli frestad helt enkelt;)
 
Så om en timme ska jag cykla mot stallet. Så jag kommer få strax över 2 mil cyklandes som träning idag ;)
Ska bli riktigt kul att dömma lite ekipage.
Ikväll är det bara tölt grenar som gäller ;)
 
Så det blir inte så mycket bloggandes ikväll.
Är väl hemma till strax innan 22 tror jag.
 
Ha en fin kväll
<3
 


tilda

hej,
läste om det här och kom och tänka på dig! Klipper in det:

Vattenmelonsorbe'!
Kom på den fina idén igår: fryste melonbitar och idag körde dem i matbredaren. Tog med lite citronsaft för mer fräschare smak och även lite stevia.
Perfekt efter ett styrkepass (vattenmelon är snabba kolhydrater) och så protein på det.
Sommarens postworkouts är räddade!

Svar: Det låter ju super gott. Det ska jag verkligen prova någon dag :-) Tack för tipset :-)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: