Tisdagen den 4 Juni

- postat i: Livet
Ja idag är det den 4:de Juni.
Inte igår :-P
 
Just nu ligger jag i sängen och försöker hitta motivation för att ta mig upp.
 
Har tänkt att jag ska ut och gå.
Behöver ändå handla lite saker i affären.
 
Drömde i natt att jag köpte godis och hade tappat all motivation.
Visst är det segt när jag ansträngar mig och det tar sådan lång tid för resultaten att komma.
De kommer en dag det vet jag men jag hade hoppats på att iaf väga under 100 på min 25års dag. Det är en månad bort och jag har mer än 5 kilo att gå ner.
Och i det tempo kroppen släpper kilo just nu lär det inte vara möjligt :-(
 
I höst ska jag börja läsa idrott och jag vill inte vara den "tjocka tjejen" som går kursen. Jag vill vara en förebild för andra och kunna dela med mig av min historia.  Visst det har "bara" gått 6 månader men det är de bästa 6 månader jag har gjort i mitt liv.
Varför tar det sådan tid?
Jag brukar ha tålamod med mycket men med detta så börjar set sina...



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: