Tillbaka

- postat i: Livet
Japp nu är jag tillbaka på bloggen :)
Kristin har åkt vidare norr ut.
Vi hade en mycket trevlig och tröttsam dag igår.
Shopping under hela eftermiddagen som avslutades med en grymt god grekisk middag :)
När vi kom hem hade jag köpte med jordgubbar så då blev det jordgubbar med mjölk :)
Mums mums.
 
Så nu är jag tillbaka och börjar jobba idag.
Fast inte på mitt riktiga sommarjobb utan på ett annat extra jobb.
Ska ha en ridtur i stallet i eftermiddag :)
Ska bli sjukt kul att få rida och mysa med hästarna.
 
Ett annat plus är att mina ridbyxor börjar bli ganska stora så jag får nog ta med ett skärp ;)
Men jag tror att jag tar spinning byxorna och cyklar i och byter om till ridbyxorna när jag kommer till stallet.
De är ju helskodda och väldigt varma :P
 
Senare idag eller i morgon ska jag även visa årets bästa köp som jag har gjort.
Är så himla nöjd :)
Men den sparar jag på ;)
 
Ha en fin lördag allihopa!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: