Tajt mage?

- postat i: Livet
Något jag är orolig över är att huden över magen kommer bli hängig och sladdrig när jag gått ner all vikt jag vill gå ner. Så jag vill redan nu börja arbeta på att få en tajt mage så kanske jag slipper överbliven hud.
 
Men vilka övningar är bäst???
 
Har ni bra förslag på bra mag-övningar???
 
Har provat dessa men mina axlar är än så länge för svaga för dem...
 
 
 


Sofie

Fråga Mikael om pilates övningar för bålen. Massa bra övningar och själv klart PLANKAN!

Svar: Just nu behöver jag ju andra övningar än plankan för att mina axlar klara inte av den :(
Sannasaur

Tror på dig!

Stå på halv eller heltå, armarna rakt upp i luften och så spänner du rumpa och mage samtidigt.

Svar: Okej. Tack för tipset. Det ska jag prova redan ikväll :-)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: