Skit väder

- postat i: Livet
Ja usch vilket väder det är ute.
Håller mig inne under förmiddagen.
Men i eftermiddag ska jag ju till gymmet.
Ska även en snabbis förbi stan och lämna in min router som suger...
 
Tänkte jag kunde bjuda på en bild bomb när vädret är så dåligt ;)
 
 
  Sommar chick?
 
Sommrig i klänning
 
Vardags snygg? 
Lantligt snyggt?
 
 
Svart med tusch av korall?

 
Vilken outfit tycker ni att jag passar bäst i????
 
Hittade även denna bild från i höstas
 
 
Visst syns det att jag gått ner i ansiktet! Har en helt annan glöd i ögonen idag!
Är så glad över att jag tagit tag i mitt liv på riktigt!
 
<3
 


Elsa

du e verkligen jätte vacker :)
fortsätt att kämpa

Svar: Tack så himla mycket :-) Jag lovar! ♥
Sannasaur


URL: http://henrikssonelsa.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: