nya mål

- postat i: Livet
Nu har jag satt upp lite nya mål mwd runkeeper. 
Hoppas på att kunna gå ner minst 3, 7 kilo på 26 dagar, dvs tills jag fyller 25år. Vore så grymt om jag kunde väga under 100 kilo då!
 
Har även satt upp ett "träningsmål" till samma dag
 Jag ska promenera 100km på 26 dagar. Det är ett snitt på 3, 8km per dag. Så det blit lite tufft men jag är ju enveten ;-)
 
Hoppas min motivation kan vakna till liv när jag vaknar i morgon. Har känt mig deppig och hängig hela kvällen :-( motivationen är bortlåst.
Slängde ihop lite chokladbollar förut och har jätteångest över det :-( 
Varför. Har ju varit så duktig under så lång tid nu.
Varför saknas motivationen nu?
 
Hoppas den är tillbaka imorgon för jag ska till gymmet. Hoppas på totalt 1 mil promenad också ;-)
 
Hoppas ni har en roligare kväll än vad jag har...
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: