med solen i ryggen

- postat i: Livet
Cyklade jag till jobbet i morse och även nu påvägen hem. Då vet man verkligen att man jobbar från morgon till kväll.
 
Är riktigt trött i huvudet men det har varit en riktigy dag dag med härliga kollegor :-)
 
Så nu ska jag varva ner lite och tidigt gå till sängs.
Ska upp vid 6.30 i morgon för att vara på gymmet 7.00. Imorgon kommer jag tycka att det är världens mest korkade idé att gå upp så tidigt men det ska jag göra.
För om jag inte tränar i morgon på morgonen blir det inget pass på hela veckan.
 
Då kanske ni undrar: varför då?
Jo för jag ska åka hem till min mamma, pappa och lillebror för en veckas ledighet.
Jag ska bland annat till Ullared och Göteborg under veckan.
 
Så i morgon är det invägning och jag hoppas vågen visar under 100! Sen kommer jag även nå mitt mål medd 100km innan den 5 Juli :-)
 
Ska bli så härligt med lite ledighet :-D
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: