mätning

- postat i: Livet
Kom äntligen ihåg att mäta mig idag.
Efter som vikten är ganska liten skillnad så kanske måttbandet visar mer.
 
Va tror ni?
Mätte mig för en månad sedan. 
Hur många cm kan ha försvunnit?
 
Inte ett jävla dyfft!

börjar bli riktigt trött på att all träning och hälsosamma val iinte lönar sig! Visst det tar tid... det kommer snart rasa bort.
Men när jag tränar 3-5 ggr i veckan och äter 1300-1800 kcal per dag (beroende på om jag tränat eller inte) så borde jag gå ner i både cm och kilo.
 
Detta börjar bli väldigt frustrerande! 
 
Nu ska jag köra plattan i botten i 10 dagar med bra mat, styrketräning och många promenader. Kanske även litelöpning. Minst två "vilo dagar" men då är det ok att promenera.
 
Har det inte hänt något ordentligt på vågen då då lär jag bryta ihop och gråta. Snälla jag kämpar så hårt. Varför får jag inte de resultat jag förtjänar????
 
Sömn är det inte som saknas iaf för de ska kag få nu och snittar 8h per natt...



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: