kvällsmat

- postat i: Livet
Nu är jeg hemma efter ett par mysiga timmar i stallet :-)
Det var en väldigt trevlig grupp som jag hade på turen och vi hade verkligen super härligt väder att rida i.
 
Det var så himla härligt att vara tillbaka i sadeln efter säker ett års uppehåll typ. De är verkligen som att cykla. Och stort pluss till de fantastiska hästarna som Stenholmen har ♥ och jag red finaste farbror Neisti ♥
 
Så i morgon är det en tur till samt tävling på gården. Ska hinna med båda tänkte jag ;-)
Sen lär jag ha feting träningsvärk i ridmusklern som vilat så länge :-P haha
 
Och stort grattis till min fina vän Sofie snuttetuffsan.bloggplatsen.se som klarade av sin första vätternrunda idag! Är så himla stolt över dig gumman.
Älskar dig!
 
Nu måste jag få i mig lite kvällsmat. Har inte ätit sedan 12.30 :-/. Jag äta jordgubbar och lätt kvarg och göra en protein shake också ;-)
 
Ha en fin kväll



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: