kämpar glöd

- postat i: Livet
Det kanske inte är många av mina läsare som har varit/är så stor så att man inte kan handla byxor på "normala" avdelningen i butiker.
Men jag har varit/är det. Sen beror det ofta på vilken butik och vilken typ av byxa.
 
En butik som jag ofta är inne ovh tittar i är Gina Tricot. Tyvärr har jag varit/är förstår för många av deras byxor.
Men idag fick jag ett halleluja moment inne i deras butik i Linköping.  Jag hittade ett par riktigt snygga byxor i storlek 44 som jag ger en chans och testar.
De sitter tajt men går på :-D
Extra plus är att de var på 50%
 
Där kan man tro att lyckan är total... men icke.
Jag upptäcker även en klänning som jag spanat på under ett par månader att den också är på 50% :-D
Mycket fattigare men några riktigt fina klädesplagg rikare. Ett annat plus var att klänningen kunde jag köpa i storlek 40 :-D
 
Det är så härligt att känna och se hur min kropp formas efter allt jobb jag lägger ner med träningen :-)
Jag har mycket att tacka till Actic och Mikael men jag gör ju faktiskt jobbet själv. Självklart har jag även massa fina vänner och min familj som stöttar mig ♥
 
Så det får vara okej att unna sig lite fina kläder ibland :-)
 
Sedan köpte jag även ett par sandaletter som gick på hela 24:- inne på din sko. Det kallar jag ett kap.  
Så jag kom hem med skor, klänning och byxor för under 500:-! Jag är för jäkla bra på att rea shoppa. Allt kostade tillsammans från början 1247:- ;-)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: