Kämpar för resten av mitt liv!

- postat i: Livet, Outfits, Träning, Vikten
Igår la jag upp två bilder på mig själv i en bikini vilket fick mycket respons.
Jag fick 226 unika besökare under gårdagen!
Helt galet va roligt :D
 
Så en påminnelse till mig själv och till alla ni andra som kämpar mot övervikten:
 
 
Jag kämpar inte för idag.
Jag kämpar inte för imorgon.
Jag kämpar inte för att vara snygg till beach 2013 eller 2014.
 
Jag kämpar för att leva ett långt och hälsosamt liv!
Där jag kan må bra i mig själv och älska mig själv!
 
Jag vet att jag är en fantastiskt person på insidan. Nu vill jag visa mig själv och resten av världen att den fantastiska personen finns på utsidan också!
 
Så kom ihåg att den "lilla" tid det tar kommer vara så värt det i de långa loppet!
Ge inte upp det kommer vara värt det!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: