Hungerspelen

- postat i: Livet
 
Ja äntligen har jag tagit tag och börjat läsa boken/böckerna. 
Det är ju alla 3 böckerna i en så de kommer ta ett tag att läsa.
 
Har läst några kapitel under eftermiddagen nu och den levererar verkligen. Men eftersom jag har filmen så stör jag mig på några missar. Men det är ju alltid så att böcker är bättre än filmer.
 
Det är bra att jag har kommit in i en bok nu för läsning hjälper mig verkligen att slappna av och inte tänka så mycket. Jag stressar upp mig så lätt ibland så detta hjälper verkligen :)
 
Men jag kan ju inte igga och läsa hela dagarna ;)
Och eftersom jag är ledig idag så kan jag faktiskt pallra mig ut på en till promenad.
Plus att ryggen börjar bli lite trött av soffan ;)
 
Så på med skorna igen och ut.
Får se hur lång promenad det blir men känner jag mig rätt så blir det minst 5 km ;)
 
Ha en fin kväll ;)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: