Hoppsan

- postat i: Livet
Jag träffade på min granne när jag kom hem och hon jobbar på Stadium.
Jag berättade att jag precis blivit medlem där och ska köpa mig ett par träningsskor till gymmet då jag fått 20% rabatt på en vara. Så hon tipsar mig om att de har stor rea just nu.
 
Sagt och gjort gick jag till Stadium innan gymmet och kom där i från med inte bara ett par skor utan även ett par byxor och tre linnen :D
 
Det syns inte riktigt på bilden men byxorna är blå och rosa :)
Halva priset på alla dessa klädesplagg och 399:- rabatt på skorna.
Sen hade jag ju 20% rabatt på en vara också så skorna blev ytterligare 140 kroner billigare, då de blev också på ca halva priset :)
Skorna har pappa lovat att jag ska få i födelsedags present och de andra gav jag till mig själv :)
 
Så efter jag shoppat loss inne på stadium gick jag vidare till Actic för att köra mitt styrke pass.
Passade även på att testa de nya skorna och de kändes riktigt bra.
Så himla lätta jämfört med mina gamla ;)
Dock var det lite ovant att jogga i dem så det får jag vänja mig vid.
Annars gick passet riktigt bra.
Bad även Mikael att hjälpa mig med bänkpressen så att jag gör den rätt.
Så när han rättat till mig var det aptungt :P Men men jag blir bättre och bättre ska ni se ;)
Magen fick sig också en ordentlig omgång :)
 
Så jag längtar redan nu inför Torsdagens pass ;)
 
Men i morgon börjar sommarjobbet.
Ska jobba 7-13 Tisdag till Fredag denna veckan så det är inte allt för jobbigt.
Det jobbigaste kommer nog vara cyklandet, men jag kommer klara det galant :)
 
Jag har redan nu förberätt inför morgondagens frukost som jag ska ta med till jobbet då min mage inte gillar att cykla precis efter jag har ätit :P
Så det blir att cykla på tom mage och äta när jag kommer till jobbet eller vid den gemensamma frukosten.
Har kokat 2 ägg som jag ska ta med mig. Hopas att det finns frukt på jobbet också.
Ska även se till att packa med mig en matlåda så att jag äter innan jag cyklar hem :)
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ner i sängen.
 
Sov så gott
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: