Home or away?

- postat i: Livet
Just nu är jag hemma en stund över dagen.
Min plan är att hinna träna idag samt att köpa en ny fotboll då "Jag råkade sparka in den i taggbuskarna" vilket gjorde att en tagg fastnade i en läderfotboll och den punkterades. Va är de för kvalité?
Världens gick typ under för grabben så jag lovade att jag skulle köpa en ny som vi kan spela med i kväll.
Han är lite fotbollstokig just nu :)
 
Så jag ska äta tidig lunch för att tidigt kunna gå till gymmet.
Efter gymmet får jag springa in på stadium för att se om de har några vettiga fotbollar.
 
Sedan hem för att duscha.
Se om jag kan ta en sväng förbi ryd och chilla lite med studenterna från England saom snart åker hem. För att sedan hoppa på cykeln igen och cykla tillbaka till barnen.
 
Det blir en hel del motion denna helg ;)
 
Hoppas ni får en fin lördag i den härliga vädret :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: