Hela bilden

- postat i: Livet
Ibland måste jag bryta ner saker i mindre bitar för att se hela bilden!
Och eftersom jag är lite av en mattenörd så gillar jag att bryta ner i siffror.
 
Ibland tänker jag bara på vad jag har åstakommit detta år.
Men jag började ju faktiskt redan förra året att gå ner i vikt.
Jag har hittat att den 1 November 2012 vägde jag 118kilo
Det är mitt offeciella start datum.
 
Vad har jag åstakommit sedan dess?
Jag har under de 32 veckorna gått ner 14,1 kilo (och då har jag inte vägt mig idag)!
Det är ett snitt på 0,440kilo i veckan!
 

Det är ju helt galet bra!!!!
 
14.1 kilo är också 35% av den vikt jag vill gå ner, dvs 40 kilo!
 
Och jag har som sagt gått ner 12% av min startvikt!
 
Hands down to me!
Jag har gjort ett jäkla bra jobb hittills!
Ska bli mycket spännande att se hur långt jag har kommit den 1 November 2013.
Jag hoppas jag är minst halvvägs i vikt kampen.
Men jag har ju 4,5 månader(!) dit så jag ska nog hinna göra några fler undervärk!
 
Att börja dagen med dessa tankar i bakhuvudet så kan det bara bli bra på invägningen idag ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: