Gymmet och invägning!

- postat i: Livet
Så här glad och nöjd är jag efter dagens gympass och invägning.
 
Jag ägde gymmet idag!
Haha nä men jag var verkligen riktigt duktig idag.
Insåg att på 8 veckor har jag ökat benpressen med 100 pounds det är typ 45 kilo! På bara 8 veckor. Helt galet!!!
Idag hade jag ökat upp till 164 kilo och körde 8+7+7 rep. Sjukt nöjd!
 
Även chin upsen hade jag dragit ner till 70 kilos motstånd och klarade 8+6+6 rep.
Så nöjd!!!!
 
Har även börjat lite med bänkpress och fick med mig Mikael på den idén också. Vill verkligen inte köra maskinen som är motsvarande för jag utvecklas inte på den. Blö på den!
Så nu måste jag ju bevisa att jag kan klara bänkpressen.
Så idag blev det 20+10 kilo (stånger väger 20 + 2st 5 vikter) och jag klarade 8+6+4.
Så nästa gång måste jag klara några fler innan jag lägger på mer vikt ;)
 
Helt enkelt är riktigt grymt pass. Har även bokat in en ny upprföljning om 4 veckor med Mikael :D
 
Så till invägningen...
Ner har jag ju redan gått eftersom jag har "fuskat" med invägningar men hur mycket mellan denna invägning och förra som var för 4 veckor sedan???
 
-3,6 kilo!!!! -2,4% Fett! -1.1 på mitt BMI -3,9 kilo fett!!!

Hur grym är inte jag!!!!????!!!
 
Är sjukt nöjd med mig själv! Och så taggad på att jobba vidare med min kropp!!!
Så nu står vågen på 102,7 kilo vilket är en total nedgång på 15,3 kilo på 32 veckor! 
Nu är det fasiken inte långt kvar tills jag ligger under 100 ;)
 
Så det är bara att kämpa vidare.
Men först behöver jag en dusch och middag ;)
 
Caio amigos <3


Sofie

Ååååååååååå så jävla bäst du är!!!
Va var de jag sa!! Att det kommer Babe så glad ja blir för dig <3 du är så grymt duktig!!! Love you!!!


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: