gudinna?

- postat i: Livet
Va menar jag med gudinna?
Har jag gått och blivit äckligt självgod?
Nje men ibland får man känna sig som en gudinna eller en prinsessa.
Något som får mig att känna mig som en gudinna är en riktigt fin lång klänningen. Exempelvis den jag köpte i går. Känner mig så lång och ståtlig i den :-)
 
En sådan känsla borde vi alla få ha ibland.
Känna oss extra vackra och sträcka lite extra på nacken.
Va stolt över dig själv och bär dina kläder med stolthelt! 
 
Jag har börjat lära mig att se hur fantastisk jag faktiskt är. Vi är alla unika och bra på olika saker.
Glöm aldrig det!!!
 
 


Sara

snyggt!! du ser super slimmad ut :D

sara

hejsan! jag måste säga att jag är jävligt imponerad av dej. jag har alltid varigt ganska stor och känner att jag inte kan ha några klädet osv. men du vågar och du är fin i det! jag är sjukt impad. vad har fått dej att våga? jag har sett tidigare inlägg ang träning och det är också grymt gjort. är det bara träningen som fått dej att känna dej säkrare eller är det något mer? vill du dela din hemlighet? :-D

Svar: Hej Sara. Tack för de fina orden :-)Jag får nog säga att träningen är en stor hjälp till mitt nya självförtroende.
Sen hjälper det med att sätta upp många små mål i livet ovh varje gånh man klarar något så känner man sig riktigt duktig. Jag har bland annat inte ätit godis på 6 veckor och slutade att snusa för 7-8 månader sedan. En annan sak som har hjälp mig är att prata med en psykolog. Man kan få prata av sig och lämna all skit där.
Men mitt största knep för mig är att verkligen piffa upp mig ibland. Snygga kläder, snygga naglar , fixa håret och sminka mig vackert ;-)
Då känner jag mig riktigt snygg.
Just idag räckte det med en galet snygg klänning :-D
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: