Grå dag

- postat i: Livet
Ja verkligen.
Regn och grått hela dagen och inte har solen kommit fram något alls :(
Man blir ju deppig av det.
 
Mindre kul att man också jobbar 8-20 ( ja jag är kvar på jobbet, men det finns typ inget att göra).
Jag var lite duktigt som gick ut och tog mig en "längre" promenad under min lunch.
Så jag skrapade iaf ihop 3,5 km.
 
Var också ganska nöjd över att jag baka köpte bananer, jordnötsmör och lite naturgodis på ica när jag igentligen ville ha prinsesstårta ;)
 
Dock känner jag att det har blivit för mycket kaffe för halsen idag och halsbränna är ett faktum.
Brukar typ aldrig ha det men nu så. Och jag vet att det är för mycket kaffe och lite för mycket småätande.
Måste låta magen vila även från kaffe på jobbet.
 
så till middag idag blev det banan och melon med jordnötsmör :)
 
Hoppas ni haft en bra dag i sheeeet vädret...



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: