gött pass

- postat i: Livet
Ja det var det verkligen på gymmet.
Var inte så taggad när jag gick dit. Även om jag druckit min celsius.
 
Men uppvärmningen på bandet gick riktigt bra.  Gick först 5 min och sedan sprang jag 5 min. Ökade tempot för varje minut och sista 20 sek så spurta jag :-) riktigt gött. Kändes bra i kroppen och med andningen:-)
 
Sedan blev det ett långt pass på massa övningar. La till 4 egna övningar utöver mitt schema.
Testade bland annat bänkpress och det var riktigt gött för armarna. Tog bara stången men vad väger en sådan 15-20 kilo??? Ska se om jag kan byta till mig det mot en annan övning med mikael ;-)
 
Efter gymmet kööte jag med mig sallad från mat källaren. Deras sallads buffe är så himla nice. Kostar en del men så värt pengarna :-)
 
Nu ska jag göra mig klar för att cykla till tornby :-)
 
Hoppas ni också har en awesome dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: