godis...

- postat i: Livet
Ja godis har alltid varit min största last i livet.
Sedan jag var liten har jag alltid älskar godis.
Så att arbeta på ett jobb där det nästa alltid finns godis i huset är en utmaning vill jag lova.
 
Idag ställde jag upp och gick och handlade för huset och shit va suget kom när jag skulle plocka godis till brukarna.
Man vill ju bara ha någon bit.
Men icke sa nicke.
Jag stod emot suget och handlade det jag skulle och cyklade sedan hem igen.
 
Då ska jag säga att det finns godis i huset nu också...
Jag tog mig en liten kaka istället och ett glas vatten.
Visst är inte kaka bra men för mig är det mycket bättre än godis. För börjar jag med godis igen så kommer suget varje dag!
 
Jag har hittills varit godis fri i snart 6 veckor :-)
 
Kämpa vidare Sanna! 
Du är stark!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: