god natt

- postat i: Livet
Nu ska jag sova.
 
Fastnade framför en mysig kärleks film med Sandra Bullock. The lake house tror jag den hette. Mysig men rörig :-)
 
Idag har varit en sådan kärleksfull dag. Det var helt underbart att få vara en del av Martin och Fridas bröllop och dop av deras underbart söts dotter :-)
 
Jag kände mig som ett barn som tänkte "en dag ska jag också ha det där och vara lila vacker".
Det var verkligen jättefint. 
 
I nästan 9 år har jag känt Martin och han är en av de finaste killar som finns. Jag är så glad att du hittat din livs kärlek och att ni startat er egna lilla familj. Älskar dig vännen ♥
 
Ja, kärlek är bra fint. Och en dag så är det väl min tur också. Men först ska jag känna mig nöjd i min kropp och vara stolt över den.  Mitt självförtroende svackar ibland men det börjar bli mycket bättre. Men för att låta andra älska mig med mitt utseende måste jag älska det först.
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: