Glad Midsommar!

- postat i: Livet
Jag vill önska alla mina läsare en riktigt glad midsommar!
Hoppas ni får fint väder.
 
Just nu ser vädret i Linköping lite halv tråkigt ut.
Molnigt och blåsigt.
 
När jag skulle cykla hem hade jag motvind hela vägen. Blä!
 
På jobbet firar vi såklart också midsommar.
Jag gjorde bland annat en riktigt god tårta till brukarna :)
 
 
Massa grädde! I mellan har jag lagt vaniljkräm och choklad pudding ;)
Mums mums!
 
Nu ska jag hitta något fint att sätta på mig inför kvällens festeri.
Jag har inte köpt något att dricka från sytemet då jag känner att jag kan fortsätta vara nykter då min kropp är väldigt tacksam över det.
Ska nog köpa med mig en god loka eller något innan jag cyklar iväg ikväll :)
 
Hoppas ni får en fin kväll allihopa :)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: