bit ihop!

- postat i: Livet
Jag sitter nu på jobbet och biter ihop.
INTE ÄTA ONYTTIGT! 
Jag vet att min kropp mår så mycket bättre om jag skiter i kakorna. jag vet att jag kommer gå ner snabbare i vikt om jag hoppar bullarna.
Stå emot suget Sanna!
 
Jag är så trött och då blir jag ännu svagare för sötsaker. Har precis haft i mig en kopp kaffe igen och det hjälpte lite mot suget.
 
Det jobbigaste är att jag vet att det finns typ 100 bullar och 100 kakor och massa godis och glass typ 10 meter ifrån mig!
 
Men jag kan om jag vill.
Jag är stark!
 
I morgon har jag gått 6 veckor utan godis! Galet bra och nu ska jag lägga till kakor och bullar.
Det är bara okej om jag blir bjuden vid något speciellt tillfälle. Exempelvis på min födelsedag.  Då får jag ta något litet.
 
Stå emot Sanna. Du vet att du kan!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: