be proud

- postat i: Livet
Många gånger blir jag påmind av mina fina vänner att jag ska vara stolt över det jag hittills har åstakommit.
 
Jag är faktiskt skit duktig som har kommit så här långt.
Den mentala biten har börjat falla på plats men jag måste kämpa varje dag.
 
Så jag tog min stolthelt och min bikini för att lägga mig i solen ett tag.
Jag skiter i vad alla tycker och tänker för jag vet att jag är för jävla duktig!
 
 


Veronica

Stå på dig Snna. Du är jätteduktig! Önskar jag hade
din motivation och ditt driv. Men jag läser och motiveras mer
och mer så snart så kanske jag oxå är på G!!!
Lycka till - du har ju mkt stöd runt dig!! ❤❤

Svar: Tack Veronica! <3 Utan alla fina människor som stöttar så är det svårt. Men sånna här underbara kommentarer får mig att kämpa lite extra :D <3<3<3
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: