vikt vs fett

- postat i: Livet
Ja eller viktnedgång vs fettnedgång kanske man ska säga istället.
 
I torsdags när jag vägde in mig så hade jag gått ner ynka 0, 4 kilo vilket jag tycker är uselt på 4 veckor.
Men efter att ha kollat närmare på kvittorna och fått det att sjunka in så har jag gått ner 1, 4% fett på 4 veckor vilket är riktigt bra. Det är hela 1, 7 kilo fett. 
 
Det vill säga att jag har byggt upp mer muskler (kan vara en del vätska också?) än någon tidigare månad :-)
Det är jag faktiskt riktigt nöjd med!
 
Så nu är det bara att skita i kilo helveterna och fokusera på min träning och äta sådant jag mår bra av!
Till slut kommer ju både kilona och fettet försvinna.
 
Just nu är jag faktiskt rintigt taggad på fitness five. Tror ni att jag hinner bli redo till våren 2014????
Ger jag mig fan på det och sköter mig så tror jag fan det ;-)
Ska ge allt jag har och lite till ;-)
 
Men först måste jag sova så jag kan tjäna lite pengar i morgon ;-)
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: