vacker utan spackel?

- postat i: Livet
Nu för tiden så sminkar jag mig typ aldrig och håret är allt uppsatt.
På jobbet är det ingen idé då man bli varm och blöt. Plus att jag vill inte ha håret i ansiktet när jag arbetar.
 
Efter jobbet eller när jag är ledig så blir det ofta gymmet eller någon annan träning och då svettas man bara bort allt smink och håret fastnar överallt i ansiktet om jag inte sätter upp det :P
 
Tidigare i veckan hade jag dragit på kajal och eyeliner men valde att sminka av det innan jag gick ut och sprang. Vill ju inte skrämma ihjäl alla man möter om man ser ut som en tvättbjörn i aniktet :P
 
Men nu på kvällen ska jag inte göra något ansträngade utan bara mysa hemma hos Tess.
Så då passar jag på (det är ju ändå lördag) och sminkar mig lite och släpper ut (halva) håret.
På med en fin sommarklänning och...
Tada!
Ibland är jag riktigt nöjd med vad jag kan åstakomma med ;)
Till och med jag kan säga att jag är riktigt fin på denna bild :)
 
Så passa på när du har tid att fixa till dig lite extra.
 
Visst är jag ganska vacker utan spackel och nerdränkt i svett men på ett annat sätt lixom ;)
 
Ha en fantastisk kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: