Utvecklas

- postat i: Livet, Outfits, Träning, Vikten
Att utvecklas är naturens gång.
För mig har jag lagt mycket energi på att utvecklas mentalt till de bättre.
 
Det jag har lagt mycket mentalt fokus på är:
  • Äta bra råvaror och inte skit
  • Träna det jag tycker är kul
  • Ha rimliga mål med träning
  • har korta och långa mål
Men ett av de viktigaste är fortfarande:
 
  • Fortsätta träna och strunta i vikten, den kommer att rinna av så småningom.
Det är härligt när man känner att man har utvecklats till det bättre.
Idag satte jag på mig en tröja som jag gillar väldigt mycket.
Jag har använt den flitit under våren men för bara 1 år sedan ville jag inte använda den för jag kände mig tjock och fet i den :(
Men idag när jag satte på mig tröjan så tänkte jag "oj va stor den börjar bli" 
Vilken underbar känsla alltså :)
 
 
Något annat jag har börjat märka är att jag får ha BHarna på ett "hål" mindre och på vissa till och med två :)
Så jag vet att de går åt rätt håll :)
Jag kommer nå mina mål en dag! 
 
Jag är stark och vacker! Och jag tänker inte låta någon få mig att tro något annat om migsjälv :)
 
BTW så börjar jag se på rumpan att squatsen gör sitt ;) Benen är också tajtare ;)
 
Hoppas ni har det bra medan jag är och jobbar ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: