♥ ullared ♥

- postat i: Livet
Nu är vi påväg hem från Ullared!
Är riktigt nöjd med dagens shopping.
Dock får bilder komma nästa vecka då allt kommer ligga kvar i mammas bil tills jag kommer hem.
 
Men jag kan alltid skriva och berätta vad jag har köpt :-)
 
Jag har köpt:
2 par träningsbyxor
1 träningslinne
1 jogging väst
1 sport bh
1 proteinpulver choklad
Lite olika måltidsersättning ovh proteinbar
Förvaringsburkar till köket.
Bäddset
Spel
Plåster
Tvättmedel
Schampoo 
 
Ja och massa annat sådant där bra man kan passa på att köpa på GeKås.
 
Det blev även två par skor på skobo. Ett par promenadskor och ett par vardagssnygga :-)
 
Tack snälla mamma för bästa födelsedagspresenten :-)
Mamma vet då vad jag vill ha :-D
 
Här är iaf en bild på promenadskorna. De var nedsatta till 179:-
 
 


Amanda

Hallå!!

Det finns ett par skor ifrån modekungen.se till salu på min blogg nu, till väldigt bra pris!
Kika in för att se bilder och mer info!

Vi ses! :)


URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com
Linda

Hej tänkte bara fråga fall du kommer ihåg va dem kosta och vilka sorter det fanns på proteinbars?

Svar: Sorry minns inte tyvärr
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: