trötter

- postat i: Livet
Jösses va trött jag och min kropp är idag.
Benen är riktigt tunga ich jag ska cykla hem om 30 min :-/
 
Hoppas de är piggare i mon.
Då står det tvättning först på schemat. 
06.50 ringer klockan för att gå upp och tvätta.
 
Efter tvätten ska jag till gymmet och pumpa järnet!
Måste förbränna all fika man ätit under helgen.
 
Idag har det även gått 12 veckor för mig utan godis och alkohol. Helt galet bra.
Men det stör mig att jag inte kan få kontroll på kakorna och bullarna som så gärna vill ner i min mage :-(
Godiset gick lättare än vad jag trodde men varför inte samma för bullar/kakor och annan fika?
 
Är det någon av er som har något bra tips till mig?
Hut ska jag kunna sluta med allt fikande?
Det är bara på jobbet det är ett problem.
Så tur att de bara är 10 arbetsdagar kvar under 2 veckor.
 
Hoppas ni har en fin fredag kväll


Jonas

Disciplin. Bestäm dig och följ sedan det.

Svar: Det går ju med godis och alkohol men inte hittills med kakor och bullar :(
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: