Träningssammanfattning för Juli!

- postat i: Livet
Nu är jag hemma och har hunnit att duscha och äta middag efter en lång tur i regnet.
Varvade jogging och power walk och skrapade ihop hela 9,24km.
Riktigt nöjd att det blev så långt :)
 
Jackan börjar allt bli större. När jag köpte den för 9 månader sedan så satt den slimmad på kroppen ;)
 
I min nya träningsalmenacka så sammarfattar jag varje veckas och månads träning.
I morgon är ju det den sista Juli men det är vilodag för mig från träningen.
Det jag för in i min träningsbok är pass på gymmet samt power walks och joggingturer.
 
Under Juli månad har jag tränat strax över 22 timmar! Det är nästa ett helt dygn :)
Det har blivit strax över 44 km ute i naturen också ;)
 
Jag räknar både tid och km när jag är ute och joggar/går men på gymmet räknar jag bara tid. Oftast har jag inte koll på hur många km jag gör men tiden får räcka.
 
Riktigt bra kämpat denna månad och nu är det bara att satsa hårt för Augusti.
Det vore ju fint om jag kunde få ihop 25 timmar och 50km!
Det får jag faktiskt se till att fixa ;)
 
Är ni på??? Det fixar vi ;)
Kör lite längre än vad ni tidigare gjort så fixar vi det ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: