Toppen pass

- postat i: Livet
Idag var ett super toppen pass på gymmet verkligen :D
 
Började med en kopp kaffe i väntan på Tess :)
Sedan körde vi en svettig timme squash. Vi var riktigt grymma.
Sedan blev det en timme ben och bål!
Fy fasiken va jobbigt men jäklar va jag är bra.
Körde 12*4 front squats med 16 kg! (de får ingå i dagens 80 squats)
Avslutade benpasset med benpress där jag började med 173kg och körde 8+6+6,
och avslutade med 5 stycken på 182kg! Galet nöjd!!!
 
Så nu är jag äntligen hemma.
Det blev 2 timmar på gymmet.
Lite lunch på stan.
En sväng på systemet där jag köpte två flaskor alkholfritt vin :) nomnom!
Sedan följde jag även med Tess en sväng till Tornby då hon skulle handla på blomsterlandet. Älskar att gå runt där och kolla på alla fina blommor och pryttlar :)
 
Så nu har jag 12 squats kvar att göra eftersom jag gjorde 20 stycken innan gymmet och 48 stycken där.
Men först ska jag nog chilla lite i soffan med min sommar smoothie :)
 
Ikväll ska jag hem till Tess för en helkväll på hennes stora Balle. (vem började kalla balkong för balle???Haha)
Så mys med vin och grönsaker med dipp och meloner och annanas :D nomnom!
 
Hoppas ni får en lika underbar dag och kväll som jag :D
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: