Svettigt gympass

- postat i: Livet
Jösses va jag svettades idag.
Tror det var något rekord i att svettas för mig iaf :P
Fast det är ju galet kvaft ute. Lär nog bli Åska senare. Det är typ helt svart på himlen.
 
Men vi fick oss ett riktigt bra pass, jag och Sofie :)
Det bästa av allt var ju ändå att jag satte personbästa i bänkpress med 40 kg 4+2+1 :D
Riktigt grymt!!!
Plus att jag orkade äntligen 8*3 Chin ups med 70 kilo motstånd så nästa gång går jag ner till 68 kilo ;)
 
Så jag är riktigt nöjd med dagens pass. Dock fick jag veta att en uppvärmningsövningar jag gjort i typ 2 månader, gör jag fel :( Men fick ny vägledning av M :) Världens bästa tränare :)
 
Så nu blir det vila från gymmet tills måndag, eller från styrketräningen iaf.
För i morgon blir det ett morgon spinningpass med Tess :)
Gött att vakna till extra tidigt för att träna :P (lite ironisk är jag allt)
Men det är kul att träna med sina vänner :)
 
På måndag hoppas jag även på fint väder så kanske S och jag ska åka till Sörping och äta glass :) Ska få det i födelsedagspresent av henne :) LOVE!
 
Men nu kurrar magen så jag ska göra lte proteinpannkakor till den.
Sen ska jag äta melon/kiwi glass :)
Nom Nom :)
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: