Svettig start på dagen

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Idag började jag ju dagen med ett spinning pass med T.
Jösses va svettigt det va, men det kände riktigt bra!
Dock ska jag inte ha mina nya träningsskor. Sulan var för tunn så jag fick väldigt ont i fötterna.
 
Efter spinningen passade jag på att göra mina squats på gymmet.
130 stycken skulle göras och 130 är gjorda :)
Körde 25*5 utan vikter och sista fem gick jag all in och tog 20 kilos stången ;)
Som spinning instruktör sa "Kör till gränsen och sedan förbi den"!
 
Så nu har jag ätit frukost och kan njuta av ledighet i några timmar till.
Sedan blir det jobbet från 13.00 ;)
 
Tycker det kan sluta regna först innan jag ska cykla.
Det räckte med att jag behövde gå hem i ösregn :P
 
Måste erkänna att börja dagen med ett spinningpass var helt underbart :)
Får göra det snart igen ;)
 
Ha en fantastisk dag!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: