springer iväg

- postat i: Livet
Ja, dagen bara springer iväg.
Den har ju en tendens att göra det när man har roligt.
 
Idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet :-) så härligt med trevliga kollegor :-)
 
Efter jobbet vart det bara hem för att ligga lite på spikmattan, då jag kände av lite spänningar i ryggen när jag cyklade hem. 
Sedan svida om till träningskläder och packa gymväskan för att ta en celsius påvägen till gymmet.
 
Körde ett riktigt bra pass idag får jag säga. Men magen var sådär glad över det. Körde riktigt hårt på dipsen och då trodde jag nästan att lunchen skulle komma upp :-P
Så bra jobbat av mig.
 
I morgon får bli vilodag. Fast jag måste ju göra mina squats. Idag slipper jag dem hemma iaf. Men jag gjorde visserligen 12×3 med 16kilo front squats på gymmet ;-)
 
Sen blir det gymmet både Fredag och Lördag har jag tänkt. Ska testa att dela upp överkropp och underkropp. Vet bara inte vilken jag ska ta vilken dag. Får bedtämma det då ;-)
 
Nu ska jag chilla till grannens klassiska musik innan jag ska laga middag.
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: